KRAJINA

REGIÓN

Termín pobytu
  • Od do
Cena (osoba/noc)
  • Od do
Číslo zariadenia
  • ID
Podrobné vyhľadávanie Vymazať parametre vyhľadávania
Pošlite e-mail priateľovi

Časté otázky o ubytovaní v apartmánoch a vilkách

Ako vyhľadať ubytovanie?
Ponuka Best9 CK, a.s. je zoradená podľa jednotlivých destinácií, po kliknutí na zvolenú destináciu sa Vám zobrazia všetky ponúkané ubytovacie kapacity v danej lokalite.
Ako vypočítať cenu?
Cena je vždy uvedená na osobu a noc pri plnej kapacite, kompletné zariadenie za noc a zariadenie na 7 dní. K cene je potrebné pripočítať povinné príplatky a v prípade záujmu nepovinne príplatky.
Aká je dĺžka pobytu?
Minimálna dĺžka pobytu je 1 týždeň (8 dní/7 nocí) alebo jeho násobky. V prípade, že máte záujem o inú dĺžku pobytu kontaktujte nás na emailovej adrese info@best9.sk
Nástupný deň je sobota?
Nástupný deň je zvyčajne sobota, v niektorých ubytovacích zariadeniach je možné dohodnúť aj iný nástupný deň, o možnostiach sa informujte v našej agentúre.
Čo je maximálne obsadenie štúdia, apartmánu, vily?
Maximálne obsadenie štúdia, apartmánu alebo izby znamená maximálny možný počet ubytovaných osôb v danom štúdiu, apartmáne alebo vile. Za každé neobsadené lôžko klient dopláca podľa cenníka (ak cestujú 3 osoby do apartmánu pre max. 4 osoby musia uhradiť plnú sumu za 4 lôžkový apartmán, alebo si vybrať 3 lôžkový apartmán z našej ponuky).
Možem si so sebou na dovolenku vziať domáce zviera?
V prípade, že máte záujem vziať svoje domáce zviera na dovolenku informujte nás o tom vopred. Niektoré ubytovacie zariadenia poskytujú túto možnosť. Za domáce zviera sa väčšinou platí poplatok.
Ako si môžem rezervovať ubytovanie?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je vyplniť objednávkový formulár/Zmluvu o obstaraní ubytovania (ďalej prihláška) na našej webstránke www.bestvillas.eu. Do 72 hodín Vám emailom potvrdíme prihlášku. V potvrdení prijatia Vašej prihlášky bude uvedené, dokedy a v akej výške je potrebné uhradiť zálohu za ubytovanie.
Kedy mám ubytovanie skutočne potvrdené?
Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení stanovenej % zálohy z ceny ubytovania.
Ako je možné uhradiť platbu za ubytovanie?
Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet.
Číslo nášho účtu je: č. 2927876998/1100 Tatra banka, a.s.
Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: číslo faktúry.
Popis transakcie/Účel platby: Uveďte Vaše priezvisko + označenie ubytovacieho zariadenia na našich stránkach.

Po prijatí platby na náš účet Vám emailom zašleme potvrdenie o prijatí platby a zabezpečení ubytovania.
Môžete mi k platbe za ubytovanie vystaviť faktúru?
Ak si želáte vystaviť faktúru, je potrebné, aby ste nám toto oznámili pri vyplnení prihlášky, faktúry k ubytovaniu dodatočne nevystavujeme. Do prihlášky zároveň uveďte fakturačné údaje.
Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny a ubytovací poukaz?
Po obdržaní všetkých platieb súvisiacich s Vami objednanými službami Vám bude najneskôr jeden týždeň pred nástupom emailom zaslaný ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
Mám si zakúpiť cestovné poistenie?
Cestovné poistenie Vám samozrejme vieme zabezpečiť v spolupráci s renomovanými poisťovňami – Európska cestovná poisťovňa a Union Poisťovňa.
Kedy dostanem poistnú kartičku?
Poistná kartičku dostanete najneskôr spolu s pokynmi a ubytovacím poukazom.
Sme päťčlenná rodina, vila, o ktorú máme záujem je pre 6 osôb je možné platiť len za 5 osôb?
Je nám ľúto, ale ceny na osobu sú vždy kalkulované pri plnom využití kapacity.
Ako si môžem k ubytovaniu doobjednať letenku?
Letenku si môžete objednať priamo cez našu web stránku v záložke letenky. Letenku je možné zaplatiť len prostredníctvom kreditnej karty/e-platbou... Obratom dostanete potvrdenie platby ako aj elektronickú letenku.
Platí sa pri prenájme apartmánov a víl depozit?
Majitelia niektorých víl a apartmánov si vyžadujú tzv. bezpečnostný depozit, ktorý je po odchode a odovzdaní ubytovacieho zariadenia v pôvodnom neporušenom stave vrátený.
Aký cestovný doklad potrebujem?
Do väčšiny krajín (mimo krajín EÚ, Švajčiarska a Nórska) stále potrebujeme platný cestovný pas. Váš pas by mal byť platný ešte minimálne 6 mesiacov po návrate z pobytu a v pase by ste mali mať minimálne 2 voľné stránky.
Viete mi pobyt pre rodinu alebo firmu ušiť na mieru?
Naši skúsení pracovníci majú bohaté cestovateľské skúsenosti a v minulosti organizovali dovolenky šité na mieru pre skupiny do 150 klientov. V prípade, že máte záujem o individuálnu prípravu cesty pre Vašu spoločnosť, rodinu, či kamarátov bude nám cťou pomôcť Vám pri rezervácii leteniek, ubytovania, transferov, sprievodcov. V prípade záujmu o vypracovanie ponuky kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@best9.sk

Ak chcete mať stále aktuálne informácie, staňte sa našim fanúšikom na Facebooku, alebo sa zaregistrujte na našej stránke.

Best9 je členom